Åbent hus

I forbindelse med skoleindskrivningen til 0. klasse på Munkholmskolen i 2024, slår vi dørene op til åbent hus arrangement torsdag den 28. september 2023 kl. 17.00 – 18.30.

Hvis jeres barn skal begynde i skole i 2024, eller I er kommende brugere af skolen - er I meget VELKOMMEN til at kigge forbi:

Torsdag den 28. september 2023 kl. 17.00 – 18.30

Tag jeres børn med til en hyggelig stund, hvor I kan se vores indskolingshus/SFO og få mulighed for at snakke med:
SFO-leder, kommende primærpædagog for Glidende Overgang 2024 (førskolegruppe), skolens ressourcepædagog og medarbejdere fra skole/SFO.

Der vil være mulighed for at deltage i små kreative aktiviteter, bolcheværksted, mooncarløb m.m.
Hvis I har brug for hjælp til indskrivning af jeres børn via MITID, vil der være mulighed at få guidning hertil.

Der er ingen tilmelding til arrangementet.

Vi glæder os til at se jer!
MUNKHOLMSKOLEN