Udviklingsmål fra Skoleudviklingssamtalen

Skoleudviklingssamtalen

Skoleudviklingssamtalen er en lovpligtig samtale mellem skolen og forvaltningen. Samtalerne afholdes en gang om året og har til formål at styrke dialogen, den fælles forståelse og samarbejdet om udviklingen på skolen. Samtalen tager udgangspunkt i skolens nationale data for dansk læsning, matematik, trivsel og elevfravær Vores seneste skoleudviklingssamtale fandt sted d. 28. februar 2024. Arbejdet med vores udviklingsområder sker fra skoleåret 23/24.

Udviklingsmål fra Skoleudviklingssamtalen

På baggrund af vores seneste skoleudviklingssamtale blev der udarbejdet følgende udviklingsmål, som vi arbejder med i det kommende skoleår

Trivselarbejde med fokus på:

• Øge elevernes skoleglæde
  • Styrke personalets samarbejde omkring læringsmiljøet
  • Styrke skole-hjem-samarbejdet

Skolen vil arbejde systematisk med trivselsarbejdet gennem elev- og trivselskonferencer for at øge trivslen hos eleverne.
I personalegruppen arbejdes der med at skabe et fælles mindset for at skabe samhørighed om opgaveløsningen.
Styrke skole-hjemsamarbejde med fælles fokus på læring, trivsel og udvikling

Link til skolens data: https://uddannelsesstatistik.dk/